|چهارم شخص مجهول|

دلنوشته های روز های سخت

|چهارم شخص مجهول|

دلنوشته های روز های سخت

گنجشک پر

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ب.ظ

گنجشک پر
گفتم گنجشک پر 
گفت کلاغ پر 
گفتم از پنجره 
گفت از خواب
گفتم به تخت دیگری ؟
گفت از رویای ناتمام .
گفتم با چند خاطره ؟
گفت با چند نقطه چین ...
گفتم چیزی ست در دلت ؟
گفت دردی ست در سرم ...
گفتم سر درد داری و سیگار میکشی ؟
گفت تیر خورده ام که تیر میکشم
گفتم گنجشک پر ...

کلاغ پر ...

پرنده پر ...

___________________________

|چهارم شخص مجهول|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۰
چهارم شخص مجهول مجهول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی